Sæt et flueben…
– og tag et stort skridt fremad for din forretning!
Alle serverkunder er i målgruppen for HP Insight Online, som gør det lettere end nogensinde at tilbyde næste niveau i service, support og overvågning. Sæt et lille flueben i iLO-enheden af de nyeste HP servere med Intel® og tag et stort skridt fremad for din forretning. Fluebenet aktiverer HP Insight Online og det giver fordele for alle serverkunder.
One-stop for al information
HP Insight Online er en cloudbaseret it-management- og -supportløsning
HP Insight Online viser alle de enheder, der er overvåget med HP Insight Remote Support software. Enkelt, overskueligt og på ét sted. I en tid, hvor alt og alle er i konstant bevægelse peger HP Insight Online fremad mod større overskuelighed og proaktiv overvågning, fejlretning og indsigt.
Proaktiv overvågning betyder at fejl detekteres før de sker. For ekspempel – en harddisk melder til ILO at den har problemer og sandsynligvis brænder sammen inden for 72 timer. ILO’en giver en melding til Insight Online om hændelsen og der oprettes automatisk en supportsag hos HP. Efterfølgende vil HP Supportcenter undersøge problemet og løse det ved at sende en ny disk. Problemet er løst og man forhindre nedetid. Nedenstående illustrerer grafisk hele processen:
Et helbredstjek i real-time i samarbejde med HP Support Center
Via HP Insight Online er det muligt at få et aktuelt helbredstjek på system og servere. Man kan administrere udrulninger, fange problemer, før de udvikler sig, og med det samme se, hvordan man er dækket af licenser, garantier og supportaftaler.
Overblik med HP Insight Online
Instrumentpanel | Individuelt instrumentpanel, hvor du med et enkelt blik tilgår cloud-baseret management af din infrastruktur, hurtigt og enkelt. |
Brug det til at få en helbreds- og supportstatus på dine enheder, og find informationer til hurtig problemløsning. | |
Enheder | Visuel status på dine enheder og komponentgrupper med enkel navigation for produkt- og supportdetaljer. |
Kontrakter og garantier | Omfattende overblik over dine kontrakter og garantier. |
Søg og find status på kontraker og garantier ud fra enhed, se supportdetaljer og få notifikationer, når en support er ved at udløbe. | |
Servicebegivenheder | Online tracking af hardwarebegivenheder for enheder omfattet af HP’s remote support værktøjer. |
Se de vigtigste informationer som alvorsgrad, problembeskrivelse, dato og genereret tid, begivenhedsstatus samt ID på den tilhørende supportcase. | |
Rapporter | Individuel rapportering om din it-infrastruktur. |
Generér rapporter, gem eller modificér rapportskabeloner for gentagen brug, print og download rapporter. | |
Kanalpartnere | Med godkendelse fra kunden er det muligt for autoriserede HP kanalpartnere at stå for fjernovervågning af kundens it-infrastruktur i forbindelse med support og rådgivning. |
HP Insight Online bliver automatisk en del af HP Support Center
Når først HP Insight Online er aktiveret er der automatisk adgang til gevinsterne fra HP Support Center:
- 24 x 7 overvågning af hændelser og drift
- Enkel tilgang på jeres vilkår
- Automatiseret service og support
Vil du vide mere ?
Super god video findes her http://www.youtube.com/watch?v=awHdjA0oFuA
eller find mere info på disse links:
–Documentation: http://h18004.www1.hp.com/products/servers/management/unified/gen_8_ir.html
–HP Insight Online direct connect architecture and security model technical whitepaperhttp://h20195.www2.hp.com/V2/GetDocument.aspx?docname=4AA5-1433ENW&cc=us&lc=en
–HP Insight Online Users Guide: http://www.hp.com/support/irs_io_gen8_en
–HP Insight Online Reporting Guide: http://www.hp.com/support/InsightOnline_RG_en
–Technical Support: www.hp.com/go/rstechsupport